星期六, 9月 06, 2008

公司的中秋厚禮

尋日下午和同事外出去半島酒店, 為的就係在網上流傳 "十分馳名" 的嘉麟樓月餅, 試食後才分享食評, 而家先睇外表啦! 售價每盒 $198 (內有 8 個迷你奶黃酥皮月餅)

紙袋盛載月餅禮盒, 派頭十足
禮盒外形討好, 高貴大方得來又夠 "的骰", 唔 "阻訂" (因為要放雪櫃的), 而且攞回家也方便一點啊!









等我靜靜地打開盒, 掀起牛油紙影一張 "大特寫" 先! (奶黃的香味湧入鼻子), E 張相係唔係 「好有偷窺 Feel」 呢?

至於月餅味道, 留待下回分解!!

3 則留言:

匿名 說...

頂你唔順啦, 連月餅都唔放過要愉影, 好喊濕呀。

個樣好得喎, 我唸會幾好味, 快d中秋就好啦, 好想快d食左佢落肚呀~~~

匿名 說...

唔係丫嘛! 偷影月餅都當作 "咸濕"?? 你對 "咸濕" 的定義未免過窄了。

匿名 說...

我食左啦.....唔好期望噤高,保持到呢幾年嘅水準啦,聽我朋友講,今年佢哋d迷你月餅唔係噤好買,所以有折喎,因為噤我屋企出現左一盒...haha ^^