星期一, 9月 01, 2008

四色草餅 vs 糯米糍

今堂的街頭小食係教授 "四色草餅 及 糯米糍", 過程並唔複雜, 算係簡單易整, 如果係 "宴客" 的話, 可預早整定啊!

首先課堂前導師已經整好了 "(紅) 豆沙餡 ", 然後在課堂上教我地如果整 "草餅 及 糯米糍皮" (草餅皮 同 糯米糍皮 差不多, 只係加添了 "食用顏料" 及 "薯粉" 吧!), 蒸熟 d 皮後, 就可以包豆沙餡了, 最後在外層洒上 "椰絲" 或 "糯米粉" 即成 (用 "椰絲" 加在外, 草餅顏色較明顯, 如果用 "糯米粉" 的話, 就粒粒也是白色了)

我的製成品 (四色草餅 - 紅色, 綠色, 黃色, 紫色 及 白色糯米糍)











同學仔的製成品 (用顏色食物盒盛載, 好靚啊!)


食後, 我認為椰絲味香, 而且唔太甜, 我鍾意 "草餅" 的口感多一點, 糯米糍太軟 (太林) 了!

3 則留言:

匿名 說...

草餅and糯米糍味道不錯,我有幸嚐試有點心甜呢!加油!期待下次的美食呢!

匿名 說...

個樣就唔錯, 啲顏色仲好吸引添, 至於味道就唔知啦, 我都冇份試? 不過有得睇下都好過冇, 至少可以同你分享你製作後的成果, 繼續努力呀。

匿名 說...

多謝, 上鏡的顏色真係好靚啊!