星期六, 4月 05, 2008

戰鬥力強勁的自助午餐

今日聯同 KK 及媽媽一齊到帝苑酒店 3樓 的雅苑座食自助午餐, 我地三人也戰鬥力十足, 尤其是今天的媽媽讓人另眼相看 (失敬失敬)。

我和媽媽中午 12:00 便到達, 入座後便發揮我地的 "小宇宙" 食過唔停, 三個鐘頭內, 一共食左 16 轉食物, 平均兩個幾字就 "清" 一碟食物, 厲害呢!!

由於有優惠折扣劵的關係, 平均每人消費 (連加一) $184, 食物品質也算 OK, 如果有埋生蠔就更好了! 等我比 D 相你睇, 引o下你地啦!

5 則留言:

匿名 說...

那天自助餐食物真豐富,尤其是[凍蟹]滋味很鮮甜,可惜太少,後來沒補及,KK遲來也嚐不到。
Mac,我們大快朵頤,我真的很開心,更猜不到我的食量驚人呢!真有點[真人不露相]大俠Feel!
美中不足___老頑童不愛吃自助餐;朋友F忙於排舞,否則氣氛更熱鬧!

Unknown 說...

駛唔駛咁多張相片,引死人咩!

匿名 說...

唔係o甘多相, 又點引得到 Henry 口水長流喎! 哈哈哈哈哈哈哈哈!

Unknown 說...

你好野!

匿名 說...

多謝讚賞!! 承讓承讓!