星期六, 4月 05, 2008

令人尷尬的 "貓屎"

尋日中午途經鄰村街市, 見到 "貓屎" (榴槤) 當造, 買一個平平地的同媽咪兩份分先。

愛食榴槤的人獨愛其香味, 若不, 卻憎它的濃烈臭氣。E 個榴槤熟得很, 一陣陣的飄香隨著清風從鄰村的街市, 一直陪伴我回家。

我跟隨大伙人入電梯, 突然

有一小男孩:嘩!!! 好臭呀, 是什麼呢?
他爸爸面有難色的說:天氣潮濕, 因此一陣 "UP" 味吧, 忍耐一下, 我地快到了!
小男孩媽媽卻說: 不是呢! 那是榴槤味, 好臭咩?? 不知幾香才真, 你未食過咩? 好好食架!!

估不到想氹自己、 想氹媽媽, 卻成了 "令人尷尬" 的主角啊!

5 則留言:

匿名 說...

Mac,各有所好,榴槤與臭豆腐,愛者喜之,厭者惡之,很不幸,我是逐臭一族,奈何!嘻嘻哈哈!
再者,我的''臭''脾氣也因此而來,你要忍耐和遷就我,知 毋!

Unknown 說...

有得食就唔帕臭,我要臭臭啊!

匿名 說...

你日日也有 (痾)臭臭的啦!! 叫姐姐唔好掉你的尿片, 留返 D 臭臭比你咪得 lor, 你爹爹又愛錫你, 你大可以 "借花敬佛" 都得架!

Unknown 說...

那一定遇埋我心愛的叻姑姐一份

匿名 說...

Henry 仔 "轉數" 果然快, 不愧為 "你阿爺的乖孫" 啊!