星期二, 4月 01, 2008

讓我感動

最近有興趣去睇舞台劇 <<攣到爆>> 「不能拗直版」, 據說今次已經係第四次公演了, 前三次也爆滿, 而且口碑極好。

《攣到爆》以「楝篤笑」混合「Camp到爆懷舊喜劇」的形式,講你知香港基佬的愛與哀愁。三度公演均迅速爆滿,觀眾人次過萬,一眾攣攣直直的觀眾均認為爆笑又感動,叫好叫座,更勇奪第十四屆香港舞台劇獎「最佳男主角(喜/鬧劇)」及「十大最受歡迎劇目」獎項。今次公演的(不能拗直版)更配合全新的佈景及服裝,加入更啜核抵死的對白,務求攣到爆~炸! 大家可在此參考詳情:
http://www.wtheatre.org.hk/queershow4/about1.html

雖然劇中笑位很多 (好多人說 "好爆笑"), 但 「非同性戀」的觀眾也被深深感動, 認真笑中有淚。加上主角梁祖堯極具名氣, 兼且好演技, 故事寫實, 非常吸引。

希望買到飛睇啦!

*** 好o野!!!!!! 多謝 KK 幫我到通利琴行買飛, 有得睇啦。 仲要係 "貴飛" (前座添), 好開心, 睇完再同你地分享感受啦!

4 則留言:

匿名 說...

最衰我唔得閒啦, 如果唔係就可以一切去睇。

匿名 說...

約定你 "第五次公演" 時再睇, 今次等我做住 "白老鼠" 試o下係咪真的o甘好睇先。

Unknown 說...

我做唔係得囉!最多留番前座給你哋!
包拍爛手掌。

匿名 說...

你同邊個 "合演基佬" 先???????? 你爹爹嗎?