星期三, 4月 02, 2008

夢想成真, 真開心!

今日心血來潮無無聊聊同 KK 講:「悶悶地, 好想食 Buffet!!」
誰知 KK 也有同感, 之後我地各自尋找心水食店。

最後我地揀選左 "口碑" 唔錯的 The Greenery 雅苑座 (位於尖沙咀的帝苑酒店), 仲特登上 Openrice 網址處下載優惠劵添 (平日 75 折 或 8折 優惠, 假日 85 折優惠)。

雖然只係 lunch buffet, 但也教我興奮啊!! 因為「食」和「瞓」最能氹得我開心 (我懷疑自己係 "豬" 托世的), 最近瞓得唔好, 一於用食來補補數!!

下次再同大家分享我的美食之旅啦! 今日下午的心情零舍好, 因為正熱切期待週末的美食佳餚。

3 則留言:

Unknown 說...

又有得食,喊......咁我呢?

匿名 說...

無你份, 你胃口o甘細, 會蝕架!!!!

等你大個仔 d 先啦。

匿名 說...

好開心有得食Buffet! 快d到星期六就好, 可以大吃一頓。