星期二, 4月 01, 2008

睇你點死!!!

某日同朋友傾起計來, 大家在研究著 "那種的死亡" 比較辛苦, 如:哽死、笑死、餓死、飽死等等。

依我的愚見認為 "笑死" 及 "飽死" 比較幸福, 因為可以完成死前的心願才離世, "哽死" 和 "餓死" 則比較慘, 離世前還有牽掛 (未有野落肚)。

如果比你選擇的話, 你想點死呢??


我就想..................瞓死 (既滿足又安樂的走, 幾好!!)

3 則留言:

匿名 說...

我唸比人激死係最辛苦,臨死都仲要比人激。

Unknown 說...

要我Henry仔節食就真係慘慘慘!
睇我点生-------我要做食神,哈哈!

匿名 說...

做食神??? 無係份!!

「食塵」就預埋你啦!! 哈哈哈哈哈哈........