星期五, 10月 26, 2007

小傻瓜的滿足感

小妹的其中一項工作是要接待客人 (類似接待員), 因為公司無請 "茶水" 姐姐, 因此 "斟茶遞水" 比客人都係我的工作範疇之一, 雖然工作性質看似 "卑微", 但今日竟然帶比我 "前所未有" 的滿足感。

今早兩位日本客人 (其實係總公司的同事) 到來我公司開會 (開放式的會議, 房門長開, 同事可自由出入的), 佢地二人都飲咖啡 (公司的咖啡係 "蒸餾的" 籃山咖啡口味), 在早上的時候, 我向二人各奉上一杯咖啡作見面禮。

中午午膳後, 我入內 refill (再斟) 比佢地, 當我向第一位客人斟咖啡時, 兩位客人熱烈期待的目光一直凝視著我手中的咖啡壺, 又將目光射向我, 好像催促我快 d 斟比佢地 o甘。 最好笑的係當我向第一位客人斟咖啡時, 另一位客人立即將佢的杯也遞向我, 好像怕我會遺忘佢一樣, 佢地熱烈期待的樣子, 再加上一邊 "吞" 口水的望住杯子, 真的好似 "小朋友" 在等著媽媽分配食物, 然後一齊開動的模樣。

下午佢地同公司的同事外出開會, 大約下午 5:30 回到公司, 我見佢地的杯子 "空空如也", 便立即再煲咖啡 (因為已經無晒了) 再斟多一次比佢地。佢地兩位再重覆中午時的熱烈樣子 (今次還要在大老闆面前表現出來), 令我覺得自己好似好受歡迎 (因為手中提著咖啡壺的關係), 而我鄰坐的日本同事也禁不住 "煲咖啡" 所散發香氣之引誘, 直闖到茶水間揾咖啡飲 (當時正在煲緊呢!)

真的要多謝佢地各位的 "落力演出", 使我感到工作雖然卑微, 但係好滿足, 因為我識得自動自覺的做好份內事 (好似好體貼o甘), 令佢地幾人也享受到幾杯濃滑咖啡 (心裏不禁飄飄然的想: mug 我煲 d 咖啡真的 o甘好飲嗎?)

** 社會中, 好多工種也看似卑微, 但其實好重要的 (如:清潔), 只要人人緊守其崗位, 敬業樂業, 才能在當中找到 "滿足和樂趣" 的。

4 則留言:

匿名 說...

Mac ,你煲咖啡的方法真的(依枝斑),老頑童不大相信你會咁叻,而我覺得他有點吃不到葡萄是酸的,你何時可大顯身手去剝他棚牙,令他啞口無言。Mac,職業無分貴賤,工作無分尊卑,若真要畫分,我認為是人的心理作怪,我慶幸你能敬業樂業,從工作中得到滿足,這份滿足感足以使你自豪!願你的兄姊以你為榜樣,能從工作中找到樂趣。一可愛的小傻瓜!

Big Mac 說...

童伴

這正係我想道出的事實所在, 只要你盡忠職守, 不要少看自己所作的事, 即使它係何等的眇少, 但亦有其作用。

也不用介意別人怎 "看自己", 他們不是你, 不會領略 / 知道你工作中的喜、怒、滿足等感覺。 正所謂:「子非魚, 焉知魚之樂?」

所以我除左內心 "衷心的感謝" 客人的 "落力表演" 外 (好期待及感謝我的感覺), 亦警惕自己他日作為客人, 受到招待的時候, 也要表現出欣賞的舉動, 作為對招待我的人的一種鼓勵及推動 (不要認為 "老馮"), o甘咪施付者同接受者也同樣開心, 關係更和諧 lor。

匿名 說...

我爸爸都好鍾意"咖啡"貓;而爺爺也好鐘意喝咖啡;咁我呢。。。。梗係鐘意去食"蒲啡"啦! 哈 yumi yumi......

Big Mac 說...

Henry 仔真係好無辜呀! 經常比佢 "爸爸" 利用上來 blog 講野, 仲要比佢老豆誣蔑你 "超級為食豬" 添。

希望大家張開 "雪亮" 的眼睛, 唔好誤會左 Henry 仔。