星期日, 10月 21, 2007

愛的紀念品

今日的畢業禮, 認真 "大豐收", 除了家人及朋友的支持之外, 還有佢地送上的點點心意, 令我甜在心, 暖在身。

首先圖左係 大家 送的百合鮮花花束, 圖右係阿 Be 送的玫瑰小花束。
















仲有圖左 KK 特意去租的 "四方帽" (另有色帶的), 同埋圖右 KK 同黑俠王子的 "畢業女生" 原子筆。

4 則留言:

匿名 說...

今日的畢業禮, 全賴你自己努力的成果。希望你會繼續努力, 挑戰自己, 再創高峰。

其實扎花大家都有份架, 不只是我送給你的, 當我拿到扎花時, 我是不太滿意的, 尢其是它的包裝確實唔靚, 但看見你插在花樽裹的照片, 又好似幾ok喎, 不過都係最緊要你鍾意啫。

Big Mac 說...

Thank you!! 我好鍾意, 尤其大家的心意

匿名 說...

恭喜!恭喜!
由於最近很忙,很少上網,現在才知你已行了畢業禮,來不及送禮物給你,只有在這裡恭喜你,你的努力和堅持,我們都以你為傲,希望你繼續努力,不斷進步‧
那件袍幾時要還?來得及和我們照相嗎?

Big Mac 說...

靜宜媽媽

多謝你的祝賀同鼓勵, 我好開心呢!

畢業袍最遲會於本月廿七日歸還, 由於知你家中發生事故, 會較忙, 故不便打擾你地, 怕干擾你地的情緒。

也許試試夾時間放工來你處影相。等我問一下阿 Be 先!