星期一, 10月 22, 2007

尋食記 - yummy

尋日出席完畢業禮及影相後, 我地去左學校附近的酒家午膳, 答謝各方好友比面來臨我的畢業禮。

午膳後, 老頑童、童伴、孖大舅父、阿 Be 及我一齊返家稍作休息, 大約下午 5:30 又出動去尋美食啦, 當然近近地又去左大美篤, 今次去食一間做盆菜頗有名的 "泰國菜" 餐廳 (分開盆菜及泰菜兩間店), 還點了以下的餸菜:(由於無帶相機, 又太肚餓, 心急開餐, 因此無影相留念)

1) 香葉包雞 - 6件 (幾好味, 雞夠嫩滑)
2) 串燒鱔片 - 4串 (好肥美, 鱔皮又香脆)
3) 冬陰公 - 少辣 (好彩只香不太辣, 而且幾多 "料")
4) 咖哩炒蟹 (好香, 好美味, d 汁要來 "送" 薄餅一流)
5) 蝦醬鮮魷炒通菜 (唔太濃味, 我鍾意, 我好怕食物太咸, 好口乾)
6) 原個菠蘿海鮮炒飯 (一般, 唔特別)
7) 泰式焗薄餅 (細細塊三角形的, 好得意, 配咖哩汁好好味)
8) 椰青 2 個
9) 可樂一罐

成餐飯不設加一 共 $567, 價錢及味道都 ok, 提一提大家如果週末前去食好o野 (無訂位的話), 便要早一點, 好似我地尋晚未到晚上 6:00 便到才可以 "無訂位" 也有位食, 否則就要預左等位啦。

估唔到原來老頑童也肯吃泰國菜, 跌晒眼鏡添!

4 則留言:

匿名 說...

Big Mac,那晚除了你開心之外,我想孖大舅父比你更開懷,他視你們三兄妹如子女般痛錫,觀禮沒有他份兒,在港大校園與小公主影相,他樂得笑不合嘴,我也被他深深感染。所以他非常樂意請我們吃泰國菜,我也叨光陪席,口福不少,尤其老頑童整夜表現,倒也教人感意外呢!可惜美中不足,是其他家人未能共席慶祝,只好留待下次呢,小公主,看你啦。加油!

Big Mac 說...

係呀, 我也 feel 到舅父的那一份喜悅, 佢一來到便想 "咀我" 啦 (吻賀), 好瀲動呢! 我也感到意外。

舅父一向也視我地幾兄妹, 甚至我地的至愛 (伴侶) 係自己的仔女, 好包容我地, 從來付出不問回報, E 一點我係好清楚知道的。 因此我也待佢如爸爸一樣。(但我卻慚愧我未有胸襟將佢未來的另一半視作媽媽的看待, 也許因為此人尚未出現啦)

舅父之前講過多次要和我食餐好的慶祝畢業, 其實已經食左幾餐好架啦! 令我有點唔好意思 tim。

而老頑童從頭食到尾 (臨尾還包底的吃晒) 倒教我側目, 因為我一直以為佢唔食泰國菜, 出席也只是 "比面" 我地作陪客, 真係估佢唔到。

至於他家人, 由於我怕他家人有事要處理, 不好意思打擾他們的時間及情緒, 因此也不打算太舖張, 也許 "夾時間" 我去找他們影相留念 (如未交還畢業袍)。

其實食飯又何需找 "借口"? 只要大家一齊開心便 ok 啦! 畢業......快架啦! (浸大的文憑課程, 仲有 4 學科), 但未必出席畢業禮 lu, 因為 E 一 D 課程比較容易, 不值得慶祝, 也許只吃一餐吧!

我好期望 "阿嫂" 的畢業禮呢! 希望同亨 BB 一齊出席拍照就好了。

匿名 說...

我又要食好嘢,Mac姑姐,快D再讀第二科or再進修更高層次,等我可以跟您們再慶祝食好嘢!

Big Mac 說...

等你出齊牙仔才講啦, Henry 仔, 再唔係的話, 你在幼稚園考第一, 我地都可以去食好野的, 哈哈!