星期三, 10月 24, 2007

大閘蟹


秋風起, 除左三蛇肥, 就梗係仲有 "九月圓, 十月尖" 的大閘蟹當造時節啦。

尋日公司攪左個 "送別晚會", 歡送一位日本同事 (舉家撤離香港, 返回日本), 他臨走的心願就係想食 "大閘蟹" 啦! 結果我地去左尖沙咀漢口道某食店 (外國人眼中頗出名的) 去品嚐 "大閘蟹海鮮餐", 菜單大致有:

1) 白灼基圍蝦
2) 洋澄湖大閘蟹 (每人一隻, 約 6 兩重, 附圖)
3) 西洋菜陳腎湯
4) 清蒸鮑魚仔
5) 清蒸大海斑
6) 蒜茸豆苗
7) 香燒脆皮雞
8) 瑤枉蛋白炒飯
9) 干燒伊麵
10) 甜品
11) 果盤
結果晚飯由晚上 7:00 食到 10:45 才完結, 回家瞓上床時也是今早凌晨 12:00 幾了, 今早返工好累呢!

6 則留言:

匿名 說...

你就好有得食澄湖大閘蟹, 好食嗎, 今年啲大閘蟹肥美嗎? 我上次係酒樓吃的只是一般, 唔知有無人賞面請我食呢? 真係好想食呀.....

Big Mac 說...

等到下個月出糧才請你食, 不過就會食尖 (公的) 架啦, 因為 10月食尖嘛!

都係為你好咋, 大閘蟹又寒又濕毒, 對皮膚唔好, 等你過左 big day 先啦, 你睇.....我幾細心。

匿名 說...

其實我較鍾意食大閘蟹(公的),尤其是透明的漿糊, 很好吃, 但不知道這是什麼, 有人說是大閘蟹的羔, 也有人說這是它的精, 究竟這是什麼呢? 你知道嗎?

Big Mac 說...

我也聽人講過係 "大閘蟹的精" (如果係公的就係精, 乸的就係羔喎)。

不過是但係 mug 都好, 鍾意食咪得 lor, 我也鍾意公的透明漿糊, "芒" 住個咀, 好好味架!

匿名 說...

Mac和Piglet兩位公主,待農曆十月初六日老頑童生日時,童姥會自動獻身,請大家品嚐大閘蟹,請大家屆時俾面出席。再者怕Henry乖孫呷醋,我會揀隻超巨蟹給他,呵呵!真可惜!他沒牙,就請Li姐姐做代表呢!

Big Mac 說...

童姥

我今天好豪, 買左 "流的" 大閘蟹, 4乸2公, 會同你、老頑童及 KK 品嚐。

O殊..............唔好話比為食的 Henry 仔同埋佢老豆知呀! 唔係佢地又扭計架啦! :P