星期六, 10月 20, 2007

踏單車

尋日農曆九月初九, 我無去到登高, 反而約左阿 Be、靜宜家姐、小肥皇子、靜宜媽媽、東尼及東尼 BB 一行七人去踏單車。

由於我地出發比較遲, 而尋日又極多人踏單車, 因此部份車店無車租, 有得租的卻比平時週末貴, 最終我地也在下午 3:30 從大埔出發 → 沙田石門 (回頭) → 大埔。 途中發生左一些小插曲, 令到今之的旅程好難忘。

在一條隧道內, 東尼 BB 由於人太多, 而一不小心, 在隧道內 "炒車", 撞瘀雙膝及擦損左手 (手指公附近的 "雞脾仔" 位置), 由於損得有小小 "爛肉", 而我地又找不到單車徑上的 "醫療輔助隊" 幫手, 最終在 "科學園" 內請職員代叫白車, 送往沙田威爾斯醫院打 "破傷風針"。

而剩下來的 6 個人要解決 "運送單車" 返大埔交車的任務, 由於靜宜家姐不懂駕駛 "單人的單車", 因為她一直和小肥皇子踏 "孖車 (情侶前後座位的)", 而剩下的 4人便要運送 5 架車。 點算呢??? 經一輪商議後, 東尼決定我地自行駛車回大埔, 剩下他自己及兩架車在原地等候, 而我地到達大埔後, 再由兩名成員駕駛孖車回原地匯合東尼, 最後由 1 名成員踏孖車, 另外1 名成員和東尼各自駕駛1架單人單車回大埔。

由於當時已經下午 6:15, 而我地要趕在 7:30 左右交車, 因此恐怕唔夠時間 "踏兩轉" (因為各成員都累, 因此速度將更慢), 最後一輪爭辯, 我突然想起:「係喎! 我踏的係 "私家車 - 私人單車, 不是租的", 只要我泊低它在科學園, 由我取代東尼BB駕車不就 OK 嗎?」最終我地按 E 一個方案實行。(而今早阿 Be 駕駛私家車送我到科學園取車, 我已將私人單車取回泊在住處。)

不料回程途中, 突然殺出一個 "程咬金", 將阿 Be 從單車上摔下來, 當時大家也有小小 "火藥味", 而的確係該男子妄顧道路安全, 突然殺出。大家冷靜下來後, 該男子也有替阿 Be 整返好 "甩左" 的單車鍊及陪罪。事件終於告一段落, 但阿 Be 晚上發現條腰好痛, 原來傷左, 腫了一大塊。 尋晚當大家忙著去應付 "炒車" 的突發事件時, 竟遺忘了通知正在大埔火車站等候我地食晚飯的靜宜爸爸, 害佢乾等差不多一小時, 真係 sorry!

而晚上我地又去左大美篤上次介紹的食店晚餐, 今次叫左 1) 燒羊馬安 (幾好味), 2) 侏羅紀雞 (好特別, 雞夠嫩), 3) 雞油糯米花雕蒸羔蟹 (好好食, 好香酒味的飯) 4) 炒爸爸菜 (爸爸菜係 mug? 咪就係阿爸的阿爸的菜 lor - 即係 「椰 (爺) 菜」)。美味的晚餐總算替 "一波三折" 的一天劃上完美的句號。

總結:今次我學懂了遇上突發事時要鎮定、冷靜、沉著氣去應付, 先去解決事情, 才表達自己的情緒 (否則自己" 太騰雞、太燥" 非但對事件無幫助, 反而影響大家一齊 "忟憎、唔開心", 又何必呢?) 再者事故發生之後, 並不是找出問題所在的 "最佳時機", 應先互相幫忙解決, 之後才加以研討, o甘才能互相幫忙, 團結事成。

我又學懂了如何組織得好一點, 下次碰到意外時, 相信我會處理得更成熟的。經一事, 長一智, 人生就是這樣, 縱使發生意外大家也唔想 (會唔開心), 但當中也會有得著, 只是你把握到得著, 其實 "意外" 對你來講, 只係 "學習" 當中的一個小章節。 只有抱o甘的態度, 你的人生才會 "看得開, 愉快一點"! (反正也發生了, 不如樂觀一點去面對)

6 則留言:

匿名 說...

每一件事,您怎樣看、怎樣面對、就會有怎樣的結果。
忍、發、饒、怒、那類"氣"的運用,可影响人與人、嚴重更可使整個世界更和諧或創造更多戰爭的演变,這演变的結果好與壞,原來只是最初的一線之差。
所以凡事如可以、應停一停,想一想。您要怎樣做就要接受怎樣的結果。

Big Mac 說...

Henry 仔, 無錯, 你講得啱, 因此凡事不要 "迫得自己太緊", 碰上問題時, 應先冷靜, 退後一步想清楚 (讓自己有選擇, 別迫自己入窮巷), 亦別亂發別人脾氣, 因為發脾氣只會令身邊的人 "怕左你" 而避開, 遇著需要別人幫忙時, 無人夠膽埋你身, 最終 "失益" 的係自己。

但我知道 EQ (情緒智商) 及 AQ (逆境智商 又 或者係應付問題的能力) 對人生係好重要, 係可以培養出來的, 它們可以影響你人生的 "成與敗", 因此我地要好好進修 E 兩個智商才可啊! Henry 仔, 你也一齊努力啊!

匿名 說...

雖然我常常“蝦”你的豬仔、豬女(其實和他們玩玩),你都不用不計我,我都有份踏單車,有相為証的‧嘻嘻!豬仔、豬女就無份‧

Big Mac 說...

哎呀!!! 可怒也........... E 個小靜宜真係可惡呀! 我當然 "當你透明" 啦, 因為你成日 "欺負" 我的活寶貝。

我的活寶貝好矜貴架, 絕對唔做體力勞動的事, 只係 "食、玩同瞓", 唔會好似你O甘要辛苦出力踏單車。

唓......你唔恨得O甘多架啦! :P

匿名 說...

你對仔女,淨係識得食和瞓,真係很“豬”,我就唔同,我識替家姐做很多嘢,還識講普通話呢。

Big Mac 說...

o甘我的仔女真係 "豬" 黎架嘛! 豬的特點就係食同瞓架啦!

你唔單止跟家姐學普通話, 你仲識得做靜宜媽媽的小叮噹的出氣袋 (玩伴) 添! 豬仔豬女真係唔想似你o甘成日被小叮噹欺負呀!!