星期日, 10月 14, 2007

邊個係 「為食豬」?

Hi Hi....大家仲記得 "佢地" 嗎? 佢地就係我同阿 Be的活寶貝 - 豬女 (Piggie-左邊) 同 豬仔 (Pigson-右邊) 嘞! 雖然佢地係 twins (孖生龍鳳胎) 不過佢兩姊弟外型上最大的分別就係:豬女比較肥, 雙眼距離 "開 d", 而豬仔卻整天用一臉無辜的眼神望住別人, 怪可憐的樣子, 惹人憐愛。 (佢地的招牌 "兜風耳" 係遺傳自爹地的)

性格上, 豬女最喜歡 "食...食...同埋食", 為左食, 佢會不摘手段, 出盡法寶的, 而豬仔卻喜歡 "玩...玩...同埋玩", 有得玩, 老豆姓 mug 都唔記得的。(有時佢會嬲老豆自己去玩, 唔帶埋佢架!)

上週五放工, 由於病後好返少少, 同阿 Be 放工去街, 在歸家的火車車廂中, 阿 Be 向我講:「我覺得你的面色 (面上的氣色) 唔係o甘好, 帶點青黃色, 唇也沒什麼血色。」我道:「是的, 我也感到未完全康復, 身子較弱, 面及唇無血色, 好樣衰啊呵?」 他說:「又不是說好樣衰, 只是擔心你身體差一點吧!」

及後我地去左食粉麵作晚餐, 食飽後, 我說:「食飽真好, 這幾天無胃口食野, 而家個人覺得 "暖和" 一點, 喂!! 我而家 d 面色係咪好左 d, 無o甘樣衰呀?」 阿 Be 認真的審視說:「係的, 面色好返 dd, 喂!! 你好似 "阿女" (豬女) 呀! 只要有野食, 個樣就會靚架啦! 唉..........阿女真係似足你。」

哎呀!! 豈有此理!! o甘都被佢借題發揮, 戲弄我添。阿女知道爹地o甘講佢, 一定 "嬲死" 爹地呀!

沒有留言: