星期六, 10月 13, 2007

萬千寵愛在 Big Mac

E 一排雖然病得較多, 但 "得著" 也很多, 周邊的人很關心自己, 經常致電問候我, 縱使在返工時耗盡元氣, 只要放工一回家, 飲一口 "阿媽靚湯", 足以精神百倍, 真的領略到 "世上只有媽媽好, 有媽的孩子像個寶" 的道理。

King King 及 靜宜家姐除了問候我之外, 還不約而同的送上禮物給我, King King 送的係 Gucci 手錶 (今年生日及升職的禮物, 雖然生日還未到, 不過由於價錢 "抵", 機不可失, 預早送定先)。

靜宜家姐的禮物係 "極有心思" 的, 因為係佢自己親手穿的 "斯華洛水晶" 手鍊 及 頸鍊套裝 (給我配襯 KK 大婚當晚的飲宴服裝 - 墨綠色的絲絨裙), 水晶套裝真係好閃架! 相信當晚一定閃耀全場, 影我相也不用閃光燈了。 E 份禮物除左用料昂貴之外, 還有那一份親手製作的心意, 萬令我好感動啊! (相信比在我, 穿兩粒水晶便感到 "眼累", 因為太細緻了, 好費神!)

別忘了一提我媽媽好細心, 知道我 "飲中藥的苦況", 刻意去買左一包 "糖冬瓜" 給我 "送口" (小時候由於我常咳, 糖係完全 "禁絕"的, 又一次偶然的機會下食到糖冬瓜, 覺得它是 "人間極品", 從此愛上了), 只不過 「媽媽, 你的小寶寶長大了, 知道 "苦口才是良藥", 再也不用要糖冬瓜送口了, 多謝你的心意。」

在此說聲:「多謝你地, 就係因為你地o甘錫我, 才令我感到溫暖 及 萬千寵愛在 Big Mac!!」我會繼續努力加油架!!

4 則留言:

匿名 說...

BigMac,你真收穫不少呢,你好呢,除了king king送名錶,還有靜儀姐姐送的可能是世上獨一無二的珍品,他們對你的情誼,真教人感動呢!尤其king king的手錶讓你戴上分分秒秒都記得他,他真古惑呢。

匿名 說...

有冇攪錯,爸爸錫姑姐理所當然,可來古惑;你咪教壞我,蝦我細個唔識嘢!
童佬,您快D來古惑我,I like it!!! 我又古惑吓您先。哈!

匿名 說...

Henry仔,讓你他朝長大時,童佬一定來古惑你,耐心等待吧,我定必吩咐我的乖仔千萬(錶)不可失機!(機會)現在你可古惑老身,你的肥pac pac可以打嗎?相信十分彈身,嘻嘻!

Big Mac 說...

睇見 "童佬" 同 "Henry" 一老一嫩你一言我一語的 "舌劍唇槍", 真係超級攪笑啊!

如果被人 "古惑" 一下, 便可感到被關注, 被尊重, 我又唔介意喎, 至少佢地心中有 "我", 才會花心思去 "古感" 我啫, 哈哈哈哈!!

童佬, 你唔好打 Henry 的肥美 pat pat 啦, 我唔捨得呀! 不如........... "搣" 佢的 "超好肉肥大脾" 仲好啦! :P