星期四, 10月 11, 2007

我的開心果

E 一排個人病到無晒心機, 做什麼也提唔起勁! 只想睡、睡、睡、睡, 連食也唔想。

本週遇上忙碌的時候 (因為上司下星期將會放一週大假, 因此這星期較忙), 總會覺得 "有心無力", 因為體力跟唔上心力去行動。但係當我望見我的 "醒神開心果" 的時候, 也可幫我去除一些勞累及 無 mood 的感覺, 各位觀眾...........我的開心果

我好鍾意 E 一張相, 因為佢的表情好 "趣怪", 活像被人責罵時, "扮乖" 的樣子, 勁可愛!! 我用此相片做公司電腦內的 Wallpaper (桌面), 因為真係好得意呀!!!




Henry 仔的 "萬聖節 - 南瓜仔" 造型 look, 得意呢? 全靠 King King 幫佢打扮咋! o甘樣在萬聖節當日去遊街, 的確幾威喎! 真係好羨慕呢!











膠騎上的英姿 look (用鐵造的電單車稱為 "鐵騎"), E 一份就係 Henry 的外父外母預早送的生日禮物 (還未到正日, 真巴閉呢!) 你睇........佢玩得幾開心, 就快連 "老豆" 姓 mug 都唔知了。

小朋友的 "魔力" (影響力) 認真驚人, 足以讓 "病到無 mood" 的人 "起死回生", 不得不佩服 Henry 仔魅力沒法擋。

2 則留言:

匿名 說...

我Henry仔樂意做大家的開心果,想起我會沒煩腦,大家當苦難時候會找到安慰,願大家時刻快樂!

Big Mac 說...

多謝你呀 Henry 仔, 你要記得影多 d 相, 繼續做大家的 "開心果" 呀!