星期五, 10月 12, 2007

五行欠...........?

尋日放工, turbo (極速) 腳趕住走, 因為早前睇中醫好左少少 (已經無瞓醒流汗, 亦無o甘多 "沾寒沾凍" 的情況), 快快趣又去覆診, 希望服藥 + 本週末再抖抖會好返啦。

去到醫師處, 當然又係 "望、聞、問、切" 幾個步驟啦, 之後我同醫師講 "偏頭痛" 同埋 "條頸梗晒的痛" 幾嚴重, 因此睡得不好, 睡極也不夠精神。醫師話我有寒氣入侵, 尤其肝 (太虛寒), 肺偏燥, 而血熱 (聽落都幾複雜, 正一係 "佢識我唔識")。

開藥方後, 佢話 "針灸" 會對 "頭痛" & "頸痛" 有效, 問我試唔試, 反正也要等煲藥, 咪試一下 lor (另外收費的), 大家睇o下, 都幾恐怖架, 我共針左 6 針, 包括:
1針左邊 "暈精" (因為經常左邊偏頭痛, "吉" 得幾入架, 都咪話唔驚, 醫師話有瘀血喎)
1針右手手腕內側
2針右腳背
2針右腳趾
(我仲以為只會針 "頭" 及 "頸", 懶醒的束起頭髮添!!)

當 "吉" 暈精的時候, 佢吉入少少支針, 便問我: 有無反應, 覺得麻痺嗎? 我說:少少麻, 佢再插入 d 支針, 問: 而家呢? 我: 好麻了 (個心有 d 驚, 因為佢都 "轉" 得幾大力去入針), 點知我講完之後, 佢還轉入多d 支針 (正一 "唔痛死都嚇死我"!! 認真見識 mug 野叫做 「一額汗」, 直頭係全身因緊張而冒汗呀!)

人地話 "五行欠", 我就係 "五行欠", 針過後, 頭痛頸痛好似鬆左 d, 輕微左, 仲瞓得幾好添, 不過我認真怕怕 lor, 如無必要, 我真係唔想再針, 好驚啊! (唯有當預早過 "萬聖節" 啦!)

2 則留言:

匿名 說...

真的很恐怖,我看了圖片不禁心寒,希望你下次不要再試,祝你早日康復!也佩服你的勇氣!

Big Mac 說...

你咪重大勇氣, 夠膽生小孩 (自然分娩), 真係揾命博架喎, 唔講得笑, 佩服佩服!!

當佢吉暈精時, 因為要等大概 10 分鐘才會拔針, 我百無聊賴的唔知做 mug 好, 取出手機影相後便閤上眼休息 (其實插住支針在暈精都會有 "赤赤麻麻" 的感覺, 絕不好受)

當時我在諗, 如果針我的係 "庸醫", 一陣拔針時我便會暈倒或者死去, o甘點算呢? 我還有遺憾嗎?

得出的結果係:既然都已經落左針, 既來之, 則安之, 吉左針, 會快d 好丫嘛! 都係乖乖地閉目養神啦! 以而家的身世 (病厭厭又無力的), 還說什麼遺憾? 無得瞓就極度遺憾了。(估唔到我都 "睇得幾化" 喎!)