星期二, 10月 09, 2007

碰上好男人

E 一排天氣 "時冷時熱", 空氣質素又差, 身體弱一 D (如我) 都會頂唔住。其實我總唔明白, 點解我會容易生病呢? (因為我已經 "好窮", 無理由財多身子弱的) 想必係心理及壓力因素吧!

最近經常患上傷風、感冒、頭痛、時冷時熱 及 鼻敏感等症狀, 好返少少, 又再病過, 成日都 "精神差、周身骨痛、頭痛、鼻水長流", 週而復始, 無窮無盡的, 食藥過後又再出現此症狀, 唉..............

上星期六早上我瞓醒起來, 噢........渾身是汗, 從頭濕到落腳趾, 都唔知做什麼? 只知道身體 "好唔妥" 同埋 "好頭痛、骨痛"。找來媽媽陪我睇中醫 (因之前睇太多西醫, 始終好唔晒, 成日翻發), 中醫說有 D 內感, 氣血因此行得唔好, 影響我會時冷時熱。比左 3 日藥我回家休息。

我好乖的在週末長期休息, 在週一早上起身時, 又係全身汗, 連枕頭也濕晒, 無辦法, 也要頂返工 (因為今天有工作要做, 不能請假), 踏出家門時, 已經覺得空氣好差, 連呼吸也感到心口被壓著。好在早出門口 (睡得不好), 火車車廂中不算擠塞, 當火車至沙田站時, 我的肚突然好痛, 身體開始 "標冷汗", 頭也開始暈, 因此我立即走出車廂到月台 "坐著休息"。

感到身體好一點的時候, 我繼續上班, 點知...........當火車並未駛進九龍塘站時, 我的身體又在出現頭先的現象, 今次豆大的汗珠在面上滴下來 (我深知自己面青唇白), 手也開始微震。

我厚著面皮向一個坐著的男人問:「先生, 唔好意思, 我見頭暈, 你可唔可以讓個位比我?」
那位先生:「好! 無問題 (並二話不說的起來讓坐給我)」轉頭還問我:「要唔要幫你叫車長幫手?」

好彩休息過後, 我也無驚無險回到公司上班去。如果昨日早上無遇上 "好男人", 我想我也會好辛苦呢!

3 則留言:

匿名 說...

big mac ,希望你將來遇到好男人,可以終生照顧你,愛護你。好男人會帶給你享不盡的幸福!願你以後過着溫響甜蜜的生活。願上天賜予我的小公主有健康的身體

Big Mac 說...

日後能否碰上好男人, 我不敢奢望, 始終除左緣份, 也要睇二人的做化, 只知道 "命中要你碰上某人, 不由得你拒絕" 還是 "隨遇而安" 吧!

至於健康的身體, 的確係 "人人期望可達到" 的, 願大家在入秋天氣轉變之時, 好好保重身體, 多加衣裳啊!

匿名 說...

今日你遇到一個好男人, 但願好男人永遠伴著你。

人生難得遇到好男人, 總算比你遇到一次, 已是難能可貴的, 請好好珍惜吧。

祝福我們的小公主永遠幸福快樂, 身體健康!