星期三, 9月 22, 2010

廸士尼「大突破」之 「我愛音波功」

話說我地玩到下午 3:00 左右, 唔知玩咩野好, 閒逛間見到一項設施門口 無咩人排隊, 無深究過係玩咩o, 一於 上前排隊去, 原來係「大街酒店」(註:當時無留意紅色 "詭異" (右邊) 二字)。記得上次來樂園的時候, 這位置的設施是「米奇聖誕屋」, 內裏擺滿各式各樣的聖誕佈置, 加上米奇米妮同我地影相。  我估今次都應該係「大同小異」吧!  只不過係 轉換主題!

o下排o, 工作人員通知要分批分場, 我地三位女子被編成一組 (再無其他人陪同, 那刻 意會 可能係我地的 死穴「鬼屋」, 勁想邀那名男工作人員一齊玩, o下膽!), 入內前工作人員又告誡:內裏十分黑, 不可拍攝。幾名女子已經事前聲明:「我會狂呼大叫, 大家唔好因此而感到驚嚇」。

※ 為左令大家更容易明白, 請細讀以下文字, 另加小妹的漫畫作參考, 以感受一下當時的氣氛


 A) 123, 大家每人伸出一隻手, 緊緊握 ”, 然後進內, ……..真的黑到「伸手不見五指」, 我自知膽小, 一早戴上 Cap , 同自己講:「手握住她們, 頭向下望 (望地下), 唔好望附近 (怕見鬼), 慢慢的向前走就可以了。」大家摸黑的一步一步向前走, 那條路 (走廊) 頗窄, 容不下 3 人並肩而行, 我地只好 2人稍前, 1 人少許墮後的逐吋步行。突然……背後傳來男士憂怨聲:「喂…..行快D !

「嘩………..……………………………..」女生的尖叫聲不斷。※註:之後我地「全場歇力地尖叫」(除了間中開聲講o野外)

B) 一路上, 剛才被鬼失驚無神 出來 開聲嚇的情況不斷, 恐怖的事情終於出現了, 我地步至一間倘大的房間, 內有一張鐵架雙人床, 好多蜘蛛網, 四周都唔似有路可行, 驀然2 (右邊) 方向走出一隻鬼, 我地 3人自然的向左避, 然後 10 () 方向又撲出一隻鬼向我地咄咄進迫, 慌張起來, 只好向後退, 後方 (6 點方向) 又走來一隻鬼, 他在我地耳邊細語:「入面死左好多人呀, 你仲唔快 D 走就趕唔切架啦!

C) 可憐那 3位女子如像盲頭烏蠅般四圍 、四圍避開惡鬼, 但我地從無放開手, 一直緊握的四處撲, 及後慌過頭的揾唔到路走, 我尖叫之餘, 唯有開口 (求饒):「呀好驚呀!!!  o係邊度呀, 我地應該行邊度呀?  太黑啦, 我睇唔到o野呀!  不久, 一個黑影 (該是鬼, 我唔敢望, 一眼掠過立即低下頭望地) 處冒出少少光 (唔知係唔係開小電筒呢?) 用手指一指 (用低沉的聲線):「E 邊呀, 過黎啦, 你要行 E 邊呀!!

D) 我地慌不擇路, 唯有照他的吩咐走過去, 早已明言, 那走廊太窄, 加上那隻鬼企在轉彎位, 站在 邊位的我行過時, 一定會 碰上, 將近走到他身邊時, 我喃喃自語地:「我知你o係度架, 我已經好驚架啦, 你唔好再嚇我啦!(絕地求饒是也), 那隻鬼十分乖巧的 絕不出聲, 也不打擾的讓我地安然走過。


E) 驚魂未定之下, 遇上了分岔路, 在左邊見到一隻 侏儒鬼向我地招手, (因為我的視線長期望向地), 那個 侏儒鬼竟可以 全個人出現在我的視線範圍以內, 驚慌之下, 又一聲尖叫, 然後避開左邊向前亂衝亂撞, 誰知…….迷路了!!  在漆黑一遍、四周隨時出現惡鬼的情況下迷路, 意味住又要 冒多次險被嚇幾次, 今次死定了!! 

F) 我地立即回頭揾路走, 結果……又走到那間鐵床大房位置, 今次「那幾隻惡鬼」不在房內, 可能去了別處嚇其他人, 我地又回頭揾路行, 去到轉彎處, 忽然同伴大聲喝停:「等等….(然後佢伸出腳左右開弓, 兩邊撩撩o), 再說:「OK, 安全, 無問題!!」我地才繼續前進。

又見到了分岔路位置, 我地 3 人不約而同地用求饒口吻問:「邊度呀, 我地 蕩失路, 究竟邊度先係出口呀?」又有一隻鬼(隱藏漆黑中) 出聲:「行 E 邊呀」, 我地立即用行動來回應, 又見到那隻 夜光侏儒鬼 (今次無頭先o甘驚了), 佢仲十分好 ( cute 版聲線) 說:「E 邊呀, 跟住黎啦, 我帶你地走呀!, 3 女子:「啊, 好呀!

G) 跟住 侏儒鬼走了一截路, 然後見到 出口二字 出路的曙光, 3 女子立即朝向光明處 狂奔”, 一口氣的衝去終點了!

H) 出去以後, 大家上氣唔接下氣, 又拍心口, 又揉揉手 (慌張之下握得太痛了), 然後七嘴八舌的作事後檢討, 又不時哈哈大笑, 直到翌日, 想起了「大酒店」中的種種片段, 不禁失笑起來, 太羞了!!  而且尖叫到「喉嚨痛」(活像被火燒一樣, 痛足兩日)。今次算係旅程 我人生中的「一大突破」。

原來強勁的「音波功」係可以用來「嚇鬼」架!!

沒有留言: