星期二, 9月 21, 2010

2010 廸士尼難忘之旅

今次係我第三次遊廸士尼, 上兩次都係入住酒店玩足兩日一夜的。由於有「黑色世界」(慶祝萬聖節活動) 的關係, 所以額外多左幾個 特別活動”, 但此 絕對不是吸引我地去玩的原因。

我地相約一早入樂園, 以便玩得 盡興一點, 結果天從人願, 天氣雖然炎熱, 但稍有微風 無落雨, 而且車程 樂園內設施 輪候時間也十分順暢, 最多都只係等左 20 分鐘便可內進了, 真幸運!!!

由於我地一伙人「心血少」, 都怕太刺激的遊戲 驚嚇, 所以事前講明「唔玩太刺激的機動遊戲」同埋「唔玩鬼屋、人嚇人」等玩意。主力睇 Show 溫和遊戲為主。 樂園內分 4 個主要園區, 我地在「夢幻世界」停留得最耐 玩得最多遊戲 (因為設施夠溫和, 啱晒小朋友玩), 在「探險世界」只逗留玩兩個設施而已。我地遊歷的設施包括:

「夢幻世界」:米奇幻想曲 (4D 影院)、小飛象旋轉世界、幻想世界火車站 (循環遊歷樂園一圈)、夢想花園 (同卡通人物影相)、瘋帽子旋轉杯、小小世界、米奇金曲音樂劇、小熊維尼歷險之旅、灰姑娘旋轉木馬

「明日世界」:太空飛碟、巴斯光年星際歷險 x 2

「探險世界」:獅子王慶典、森林河流之旅

「美國小鎮大街」:大街詭異酒店、售賣各式紀念品的商店、「魔咒焚城」煙火表演

因為輪候時間順暢關係, 我地玩完大部份設施之後, 也只是晚上 7:15 左右, 還有空餘時間才到 煙火表演”, 我地靠在路邊的長櫈休息, 雙腳的酸麻一湧而上, 一邊欣賞 「夜光鬼魅」巡遊, 一邊閒談, 言談間才發現唔經唔覺認識了兩年多了, 日子過得真快。

「夜光鬼魅」巡遊:由超級大型骷髏骨人阿 Jack 同 大南瓜帶頭率領巡遊


晚上到達「美國小鎮大街」時大約 8:15, 一路上發現煙霧迷離, 氣氛十分古怪, 附近有投影燈射出一些「骷髏骨」公仔, 迎面亦見部份化晒鬼妝的人, 心內感到十分詫異, 街上的工作人員不斷催促 (馬路上的) 大家走上行人路, 頓時心知不妙, 立即叫同同伴坐在路邊小櫈躲避 (等待前面圍觀的人 擋一擋”), 果然…………………..

鐘聲突然響起, 然後播出詭異音樂, 一群「喪屍」(化妝像真超驚嚇) 如同失理智般湧出, 大跳熱舞, 讓群觀者感受氣氛兼拍照留念, 歌舞完結後, 「喪屍」在街頭找尋 獵物作出威嚇, 心裏暗呼:「好彩我地坐得後, 前方有一班人阻擋」(估計「喪屍」的活動範圍只限於 馬路)

誰知說時遲…..那時快, 「一條喪屍」(原在馬路上) 的目光剛好和我碰上, 他一邊癲疲的向我地走過來, 我嚇得只懂呆坐兼大叫:「唔好呀…….唔好埋黎呀!!(然後 立即想逃走), 他見我慌張的樣子, 不禁得意起來, 目的已經達到, 「善良的喪屍」最終放過了我, 走去揾其他 獵物

以為已經 鬆一口氣”, 另一條「喪屍」又欲走過來 (也許是我地坐在櫈上, 背後無路可逃, 夠好玩, 又或者係「喪屍垂涎」我地的美貌吧, 哈哈!!) 作狀想嚇我地, 今次同伴大叫:「走開呀, 唔好埋黎呀!, 那條「喪屍」忽然大動作的撲過來, 然後快速的轉方向, 撲到商店櫥窗扮睇o, “間接嚇我地之餘”, 亦「善良地」放我地一馬……….

雖然好恐怖 (我地太膽小了), 不過樂園內的「喪屍」其實心腸好好, 見你樣子表現得驚嚇, 便會適可而止。  至於今次的另一個「大突破」, 留待另一文章詳述。

沒有留言: