星期四, 9月 23, 2010

2010 廸士尼之靚相集

因為今次旅程只得 1 人有帶相機, 同埋大家又掛住完, 所以影的相唔算多。

首先登場有應「萬聖節」主題的布偶美女 及 骷髏骨人阿 Jack (好高啊!!)

「夢幻花園」內有美妮、大肚腩阿 Pooh、布魯圖、高飛, 頑皮的高飛還用手遮住我的面 同 動手 "唧" 我的 "小豬腰"添, 真攪笑!!

影得最多相的可說是在「美國小鎮大街」的各式紀念品商店了, 因為可以 "任攞" 道具影相 (不用花錢買), 正所謂「不在乎天長地久, 只在乎 "果一刻" 擁有, 又唔駛煩買返屋企擺去邊」, 係咪!!
多款頭箍任你試戴!!  有美妮、小白貓 同 應節的魔鬼造型!

多款公仔, 任攬唔嬲!!  因為太貪心的關係 (貪大隻), 我好似 "挾持" 住米奇 同 美妮 呀!  (箍實佢地條頸, 佢地就快 "窒息" 啦!)

著起美妮的 "經典波波紅圍裙", 加埋個嬌俏甫士, 我夠唔夠「卡娃 E」呀?  你睇.......米奇對眼 "亮晶晶, 閃令令" 的發光啊!

多得朋友仔有帶相機, 又記得义足電, 仲要高效率的比相我, 我才可以上載至此咋!  Thank you so much!

沒有留言: