星期六, 3月 27, 2010

小子「玩o野」語錄

某天, 打電話去小子的家

我:喂...

小子:喂....你係邊個呀? 黎我屋企同我玩呀!

我:我係 Big Mac 姑姐啊!

小子:你係 Big Mac 姑姐呀, 我而家鎖門呀, 你入唔到黎!

我:我而家黎緊你屋企喎, 你唔想一齊玩咩?  你做咩鎖門呀?  o甘我咪入唔到黎, 無得一齊玩囉?

小子: 嗄........o甘呀....um....你短 D 時間入黎呀, 我唔鎖門住, 比你入黎我屋企!

**********************************************************************

哈哈........人仔細細學識 "鎖門" 的技倆, 仲要招招積積的 "唔比人去佢屋企", 認真巴巴閉!  最好笑係小朋友對「語句的組織」未完善, 說:「短 D 時間入黎」, 即係 = 你而家入黎, 我就唔鎖門啦! 

好攪笑啊!

沒有留言: