星期三, 3月 24, 2010

愛心釀雞翼, 好睇又好食!!

媽媽最近見人家製作「釀雞翼」, 雙手忍不住技癢起來, 又要 "跟風" 大顯身手了。

以下係別人網上介紹的 「雞翼去骨方法」(附短片示範)
http://hk.myblog.yahoo.com/KellyandRuby-mami/article?mid=34755

由於我地製作 "去骨" 時並未參考以上網頁, 故此用上刀仔作去骨之用, 經常要以刀峰 "刮肉", 結果容易 "介損手", 仲有我地用上 "雞中翼", 並非片段中的雞全翼。

今次 E 味「愛心釀雞翼」集爸爸、媽媽 同 我 之力一齊去 "親子製作", 我地以 "芋頭、窩荀、甘荀" 作餡料釀雞翼, 出來的結果係 "非常之夾味", 尤其是芋頭索左雞油味, 正!

E 味「心機餸」真係好美味, 仲要啱晒 "肉食獸" 可以啖啖肉, 唔駛 o累骨添!  以下係我地的製作方法:

1) 先將雞中翼解凍、洗淨去骨, 將各餡料切段釀入 (註:芋頭要先蒸熟, 不要煮得太林)


2) 放在平底鑊內煎香, 直至雞翼兩面金黃色


3) 加入汁料 (今次用左瑞士汁) 及 水、關上鑊蓋略煮, 直至全熟便可


別人網址介紹的 《明太子釀雞翼》, 比大家參考一下:

沒有留言: