星期五, 10月 31, 2008

幸福的傻瓜

「傻瓜」一詞是 "褒" 還是 "貶"?

每每一個怪誕行為, 又或者愚蠢字句之後, 就會被人稱作「傻瓜」, 也許別人不忍心直接指責, 怕傷害我的弱小心靈啦! 除左 「傻瓜」之外, 別人還會稱我為 「傻妹」、「傻豬」、「傻蛋」。

其實每次聽到別人o甘的稱呼, 我非旦不會感到 "自己真係傻" (只係小糊塗、有一點傻氣吧), 而且還感到心內好溫暖添! 因為係熟悉的親朋好友才會 "斗膽" 這般稱呼我架咋!

所以話呢........你成為 「傻人」 的機會越多, 就足以証明你身邊眾多親朋好友包圍住你, 寵壞你 E 個幸福的「傻瓜」呀!

2 則留言:

匿名 說...

Mac,我較喜歡稱你為''傻妹''或''傻豬''呢!
[俊豬ma]

匿名 說...

傻媽:

多謝.........我欣然接受呢!!

傻豬 Mac ^^