星期五, 10月 31, 2008

秋意滋潤好窩心

尋晚在家中食飯, 食左好多 (量) 餸啊..... (超飽), 媽媽就好含蓄的食少少。

我問佢點解?
佢含羞的答: 夠了........

不一會, 佢問: Big Mac, 一陣飯後食 "蕃薯糖水" 好嗎? 如果好呢........我一陣洗碗後去整

哦.......謎底終於解開了, 原來媽媽 "留肚" 食糖水, 可惜我太飽啦, 只能容得下一小碗咋! 秋意正濃的乾燥天氣, 得此滋潤, 真好!! 多謝媽媽的窩心安排, 下次記得早 d 通知我, 等我唔好食飯丫嘛, 呵呵.......




3 則留言:

匿名 說...

佢咁奸架, 有好嘢食咁遲先通知, 專登留肚食糖水, 你媽媽真是一位好....好....好奸的好媽媽, 哈哈。

匿名 說...

係啦......佢唔係第一次o甘架啦!

(big mac)

匿名 說...

kk,[儍瓜]先上當啦!嘻嘻!