星期三, 10月 29, 2008

街頭艷遇

昨日放工和朋友去馬會買 "六合彩" (今期頭獎好多錢啊!) 之後走去尖東海傍 "望o下海, 欣賞迷人景色"。

一到埗, 陣陣柔風吹送, 噢..........好舒服呀!! 等我用 "眼" 用 "心" 欣賞一下對岸的繁華美景先, 睇o左一陣, 感覺到一陣 "熾熱" 的目光向我射來, 而且距離還由遠走近添!

一名南亞裔男士走到我身旁, 目光向我身上下游走,

佢開口問: Can you understand English? (你明白英文嗎?)
我: (有點意錯愕 + 震驚, 心想: 我來睇海景咋, 唔係來識男仔喎, 唔好阻住我啦, 又唔敢答佢, 只懂不斷 "大力的擰頭" 示意唔明)
佢: Oh.......
我: (即刻轉身走人)

回想起來, 我真係無響應旅遊業協會的呼籲 ── 「以禮代人」 可能佢只係想問路, 又或者了解一下香港的文化, 而我亦喪失了...........推介香港 及 操練英語會話的機會。 也許我太保守了, 哈哈............

1 則留言:

匿名 說...

Mac,以礼待人是基本礼貌.不過你單身一個美少女''企街'',恐妨引起别人誤會呢!不搭訕為佳,可保護自己,還要走為上着,免招麻煩!
(老婦)