星期二, 9月 09, 2008

我的 「新花名」

最近電視劇 「溏沁風暴 之 家好月圓」 heat 爆 (熱爆) 全城。

KK 每日追看之餘, 週末還替我上一課 "重點好笑" 推介添!! (因為我無每晚收睇, 只係間唔中睇o下, 碰啱尋晚有睇, 覺得 "嘉美" 真係超奸啊! 好似 d 奸妃o甘)

今日朋友 J 說某人似 "嘉美" o甘, 做錯唔會認, 而且仲會 "使計" 令旁人覺得佢被屈 (欲蓋彌彰) 添!

所以佢話我這個人 (角色) 就似足 "阿月" 了 (得個 "做" 字, 有 "福" 輪不到你享, 仲要被人誣蔑你針對 "嘉美", 更被別人 "口口聲聲" 說 "攞女", 不被尊重之餘, 感覺仲好委屈添!)

估唔到我成為"阿慶" (啞子吃黃蓮, 有苦說不出) 之後, 又演變成 "阿月" 了。大家臨近中秋, 人人也 「中晒電視劇毒」呀!!

1 則留言:

匿名 說...

點呀, 好委屈嘅阿月, 劇情今晚講阿卡同嘉美會分手, 阿卡知道阿美d衰嘢, 阿月終於雨過天晴, 希望你一樣, 快d見到晴天啦。