星期一, 9月 08, 2008

可愛飯盒仔

收到朋友傳來的電郵, 內有一批可愛小飯盒的圖片, 由於圖片太多, 等我揀出幾張同大家分享啦! 真係好靚架, 我諗...........我一定唔忍心食左佢啫! 果 d 廚師真係好有心思呀!

你最鍾意邊一款啊? 我最鍾意 "綿羊", 佢身上 d 毛毛 "質感" 好似呀!




















2 則留言:

匿名 說...

Mac,這些飯盒仔外形討好,顏色配搭鮮艷,確令人有不忍吃掉它的心意.
所有飯盒造形我都喜愛和欣賞,多謝你轉載,给我見識見識,謝謝.

匿名 說...

真係好靚呀, 曾經亦有唸過, 若有小朋友而我又不用工作的話, 我都好想為他/她做這些可愛的飯盒, 吸引他們的食欲, 但我又怕他們唔捨得食, 真係唔知點算好?