星期日, 9月 07, 2008

大鄉里出城

今日又繼續返學的旅程, 由於第一節早左落堂, 變相有一個 "悠長午餐" 時間 (差不多兩個鐘), 當時我身處金鐘, 你知啦, 果附近的食肆絕對唔平 (便宜的大家樂及麥當奴一早被外傭霸佔了座位), 我先去左大型超市 GREAT 用眼睛去 Shopping, 再為午餐作打算

由於早餐又未完全 "落格", 而且天氣炎熱, 無 mug 胃口, 我就想食沙律當午餐, 誰知天生對 "度量衡" 少條筋的我終於 "出事" 了! (活像 "大鄉里出城")

睇啱左一款叫 Greek 的沙律, 材料有: 青瓜, 車厘蕃茄, 芝士, 橄欖, 紅椒, 青椒, 黃椒, 紫洋蔥等 (它的顏色好靚, 我無加沙律醬, 怕肥), 售價係 $18 / 100克, 我就點左 1 客, 店員比左一個膠兜我睇, 我點頭, 然後見佢 "起勢" 的畢呀畢.......... (心想: "正呀!" 我估也許係 200 克吧! $36 也 ok 呀!)

點知........當我接到沙律後, 睇一睇盒底的價錢, OH!!!!!!!!!!!! 原來有成 300 幾克, 盛惠 $56.5, 呀........真係肉都赤晒! 唯有硬住頭皮, 行去附近的香港公園開餐, 幸好味道也唔錯, 而且好新鮮!

但係當我食飽飽之後, 我竟成為了 "別人的午餐", 由於我著裙子的關係, 被蚊咬左 3 處, 其中兩處仲係後大腿的高處添 (近 pat pat 的位置), 既攪笑又唔抓得, 好尷尬啊!

3 則留言:

匿名 說...

這個''大鄉里''真聰明.吃了一份有營養的蔬果餐,價錢雖稍超出你的預算之外,不過你的選擇是對的.(下次我都想做你的''大鄉里''友人,一同分享,感覺上是抵食D).

匿名 說...

係啦, 幾個人一齊食就算抵的, 而且果度又無位置坐著食, o甘的價錢, 仲要餵蚊, 就真係一般了。

不過味道鮮甜, 顏色鮮艷就真的唔錯!

匿名 說...

好貴的午餐啊, 不過最緊要係新鮮好味, 再加埋顏色鮮艷, 視覺享受, 都值回票價啦, 係咪?

平時有好多文章內容都是圖文並戍, 點解今次都冇嘅?
我指的是......
"被蚊咬左 3 處, 近 pat pat 的位置啊"