星期五, 9月 12, 2008

木糠布甸

朋友 T 於日前送來了 "木糠布甸", 可惜我 E 幾晚也有約會及返學, 未能抽空試食, 尋晚終於有時間試食了

一開蓋, 嘩.........."瑪莉餅" 超級香噴噴呀!! 令人回想起小時候的餅乾美食, 試一啖先....咦!!! 唔知係唔係我雪左幾晚, "畢" 落去唔似我想像中的 "軟滑" 喎 (有少少硬), 至於味道呢................唔太甜, 不過又好似 "淡左" 少少o甘 (我好似好難服侍啊)

其實今次係我 "第一次" 食木糠布甸, 因此無得比較, 但係呢..........我懷念上次的楊枝甘露多一點! 多謝晒!! (要開始 "禁制" 自己食甜品, 否則.......我快要變肥婆了)

1 則留言:

匿名 說...

Mac,首先多謝你的朋友T對你的一番心意,由於你的缘故更帶挈我有嘗試的機會,謝謝.
''木糠布甸''味道不錯,很香,可能久放不吃,所以吃起來有點涸喉,非大量飲水不可.
我絕對同意''洋枝甘露''的確能令人回味無窮,超水準呢!