星期四, 9月 11, 2008

「及格」的姑姐

今日 lunch 開行 turbo (超高速) o甘食, 為的就係和朋友 J 一同趕赴 「玩具反斗城」購物。(由街頭行去街尾)

她的姪女今日舊曆生日, 而我的小亨亨也快將生日了 (細過佢姪女半個月), 我地各自買左一部 "兒童專用的數碼相機", 原價 $659.9 (會員特價 $529.9), 盒內還包括了:

1) 兒童專用的數碼相機 1 部 (要用 3 粒 3A 電芯, 不包括) 內置閃光燈 及 內置記憶卡可存放 93 張相片, 可接駁至電腦, 有 LCD 螢幕即時睇相, 解像度為 640 x 480
2) 接駁至電腦的線
3) 數碼相機保護套 1 個
4) 相片編輯軟件 CD 1 隻
5) 彩色繪筆 3 枝
6) 較剪
7) 圖案貼紙
8) 繪畫簿
9) 顏色紙
10) 膠水
11) 1 年保用









由於手持 「玩具反斗城」的會員卡可享優惠價 (而且免入會費), 朋友和我立即申請 "入會", 申請表格內除了填寫個人資料 (我地), 有一欄可以填上 "兒童" 的資料, 以便享有 「小朋友生日驚喜」優惠, 我當然填寫 "亨亨" 的資料啦!

弊.............亨亨的中文名我就知啫!! 英文名唔知會唔會 "串錯字" 添? (拼音上有幾個可能的, 而我又未正式見過佢的英文名, 點算好呢??) 朋友 J 也面對同一個問題!!!!

最後我憑住 "大無畏" 的精神, 填上佢的個人資料 (靜靜話你知啦........我只記得佢在 10 月 19 日出世, 但係唔記得邊一年呀! 好彩用歲數推算, 才得知結果)

排隊等候比錢期間, 再致電比 King King 確認一下先, 好彩........我總算係一名 「及格」的姑姐!! 亨亨的另一名「及格」姑姐就係 KK 啦, 因為 KK 知道亨亨有影相 (揸機) 的興趣, 因此貴貴都夾份買一部相機比佢, 話從小培養佢喎!

好期待睇o下 「由亨亨出發」 的眼中會看到什麼?

3 則留言:

匿名 說...

唔知他會喜歡嗎? 亦或又是三分鐘熱度呢, 他一定是遺傳佢阿爺的攝影天份, 好期待他拍攝出來的作品啊, 記得影得我靚d呀。

1-2-3 笑.....

匿名 說...

我想佢會成日將 "姐姐" 當作 model 去練習攝影技巧, "姐姐" 有排唔得閒了。

Unknown 說...

多謝!多謝!
不過你們要多D嚟做我Model,
最多我影靚D,ok?