星期日, 8月 03, 2008

戥 KK 高興

今日係 KK 的大日子, 因為佢學習左幾個月 "指甲" 課程 (詳細名稱唔記得), 今日終於要考試啦! 考試模特兒的重任就落在我身上

佢為左 E 一個課程, 足足 4 個月的 "星期日" 無放過假, 朝十晚五的返學, 認真辛苦, 而且還要做上幾十對雙手的指甲 (按功課的規定, 做出唔同花款的指甲) 的功課, 終於排除萬難, 來到今日的 "考實習試" 時刻了

你地睇!!!! 10 隻手指要按考試試題, 用唔同的物料, 做出唔同的花款 (包括: 水晶甲, Gel 甲, 假甲片, 藝術劃花 - 雕花, 藏花 及 豹紋), o甘靚的質素當然及格啦, 而且好多項的表現也達至 B 級 (近乎完美)
不過作為專業模特兒的我有三項唔稱職

1) 由於我的指甲 "方角" 頗闊及彎, 該事前修一修, 好讓 KK 容易 "落甲托" 延長指甲
2) 因 10 隻手指的規定唔同, 我忘記了提 KK 其中一隻指甲, 要上多一重 Gel, 令佢要再補鑊 (太薄)
3) 我記錯了考試的時間 (因為我會定時提醒 KK 剩餘時間), 當我告訴佢還有 1 小時才完結, 原來只剩下半小時咋 (當時還欠 3 隻手指未劃花)!! 好彩最後也能完成, 否則我認真 "過意唔去" 呢!

恭喜 KK, 快 D 抖一抖, 再在 12 月努力考好筆試!!

4 則留言:

匿名 說...

Mac,恭喜你倆大功告成,指甲外形很美,很討好!

匿名 說...

今次考試確實有點緊張, 雖然我預計自己會合格的, 但想做好d, 挑戰自己, 完成效果亦是我預期之內。

今次辛苦你了, 又累你冇左日假, 仲要攪到對手咁樣, 10隻手指唔同款式, 真係覺得好怪, 仲有攪到你冇得打保齡球添, 真的唔好意思。

考試過程好彩有你陪我咋, 我先可以定下來, 不顧一切專心考試, 雖然最後遇到小小問題, 但我地都能一一解決, yeah!

匿名 說...

我好鍾意同 KK 一齊挑戰自己, 過每一個難關的感覺。

好彩 mama 比個家姐我啫, 如果佢係哥哥 or 弟弟, 感覺也差一點點啊! (女生總愛談心事, 分享的)

匿名 說...

弊! 阿哥一定好唔開心, 仲會好憎我添, 哈哈。