星期日, 8月 03, 2008

第一課 "街頭素小食"












今日係第一課的 "街頭素小食", 朋友 M 同我一齊整左 1) 薑汁撞奶 2) 高力香蕉豆沙
原來整薑汁撞奶要成功係有要訣架, 包括:
1) 要用老薑汁, 用前要先攪勻 (因為某一種物質會沉澱, 此物質會影響 "凝固" 效果)
2) 鮮奶要先放室溫, 再煲至大約 70 度, 沖入老薑汁處 (溫度過熱會失敗, 反而溫度稍低, 可用耐 D 時間凝固便成)
3) 將奶沖入老薑汁時, 要放碗側邊沖入, 節奏由慢至快
由於導師 "傍住" 每位同學個別 "沖奶", 因此人人也成功, 薑汁撞奶的味道 "好夠薑", 而且唔太甜 (我鐘意), 仲好滑添! 好似豆腐花呀! (你睇我食得幾o甘 "津津有味" 就知啦!!)











至於 高力香蕉豆沙 呢.............大部份過程都係導師整的, 我地只係負責 "用蛋白包住香蕉及豆沙, 放進鍋內炸至金黃色, 再灑上砂糖" 便成, 談不上什麼製作技巧 (因為唔係我地製作的, 只有小部份)
不過我想再整的機會不大, 因為要炸野會用好多油的, 至於味道呢.............. OK 啦, 炸蛋白外層有少少煙刃 (似沙翁), 內裏的香蕉夠香, 豆沙亦唔太甜, 不過我都係愛 薑汁撞奶 多一點 (因為怕食油炸的野, 會好肥)

3 則留言:

匿名 說...

世上最珍貴的高力香蕉豆沙啊, 個樣都ok, 但味道唔知點樣呢?

匿名 說...

Mac,高力香蕉豆沙味道也不錯,期待美食日後繼續有來!嘻嘻!下星期日快來臨吧!

匿名 說...

嘻嘻.......高力香蕉豆沙 果真 "珍貴" 無比, 每個同學得 "一粒" o甘多咋!!

好彩朋友 M 和我差不多排隊尾, 因此多了少許材料整多一粒, 我和佢才可 "分甘同味" 咋! (一人半粒)

反觀我的為食 ma ma 就一人獨佔一粒珍貴的 高力香蕉豆沙, 仲 "谷" 你唔肥??? (你太瘦了)