星期五, 8月 08, 2008

食火鍋, 迎奧運


2008 年 8 月 8 日係中國人的大日子, 因為今晚就會在首都 "北京" 舉行開幕儀式了, 為左迎接 E 個o甘特別的時刻, 一於約齊一班好友, 一邊打邊爐, 一邊睇電視直播先, o甘先夠氣氛架嘛!

我地一齊去左 $110 邊爐任飲任食 (已連醬油及加一), 仲由晚上 7:30 坐到差不多凌晨 12:00 點呢, 超級抵!

張大導 (張藝謀) 認真好野, 有好多環節的點子真的意想不到, 令觀察嘩聲四起, 目不暇給, 就如:

1) 用人去倒數 "秒數 " 開幕
2) 純白色的 "奧運五環" 燈 (最後還吊高它, 好靚又好特別啊!)
3) 夜光打鼓 (好齊, 好有氣勢)
4) 用捲軸的意念, 印象深刻 (好有 "中國" feel)
5) 用舞蹈員的 "手袖" 畫國畫 (我地 "嘩...嘩..."聲大叫呢!)
6) 用人奔走展示 "和平白鴿" (好靚, d 人就走得好辛苦, 部份觀眾一齊郁手, 好投入, 我也有呢!)
7) 奧運聖火最後一棒 "李寧" 之點火安排 (大家也讚嘆不己, 畢竟 "李寧" 係陪我成長的體操王子)

酒樓內, 各檯食客也專注電視畫面, 偶爾還會響起歡呼聲、喝采聲、碰杯、乾杯聲亦此起彼落, 激起大家心內翻騰著的 "民族意識", 人人也齊為「自己係中國人」而感到驕傲。

E 一晚真係難得, 相信在我有生之年也未必再能看到「中國再多辦一次奧運」了!

2 則留言:

匿名 說...

Mac,老頑童和我安坐家裏看''北京奧運開幕禮'',精彩極了!我為中華表演者那份忘我、團結情懷而喝釆!
我也有做手影[和平鸽]飛上天空,來宣示和平訊息!
[同一世界,同一夢想]______[夢想]是全世界的平民都夢想(好戰者)纷纷從良呢,能過着安定無戰爭的生活,願[夢想]成真,阿門!

匿名 說...

係呀..............當時真係好震撼, 甚至乎 "震撼了全世界觀察" 及 "震撼了全中國人"的心

不過開幕禮之前, 世界各國的最高領導及團體, 紛紛宣示或呼籲全球關於中國人權 (尤其係西藏獨立), 杯葛奧運, 令奧運 (原以 "運動" 為先) 添上了不少 "政治色彩", 實在討 "中國人的厭"