星期三, 8月 06, 2008

心甜的呼喚

今早知道 8 號風球後, 立即傳 SMS 短訊比家人及身邊的朋友, 叫佢地唔好出門返工, 之後再打電話比 KK 同 嫂嫂再 "長氣的" 講多一次

同媽媽飲過早茶後, 收到一個心甜的呼喚 (電話)

嫂嫂 (在電話背後說): 叫 "姑......姐......" 呀!

亨 BB (嗲聲嗲氣地): 姑姐 (音: 顧姐)

我 (笑晒口): 亨亨....你好叻仔喎, 早晨啊!

嫂嫂 (在電話背後說): 講 "Morning" 呀!

亨 BB (嗲聲嗲氣地): morning (音: 魔形)

我 (勁開心): morning 呀!

嫂嫂 (在電話背後說): 問 "姑姐" 食左野未呀?

亨 BB (稍頓): 食.....左.....!!

唉............引得我哈哈大笑, 亨亨實在太 "醒目" 了, 嫂嫂叫佢問我, 誰知佢自己回答媽媽, 嘻嘻.......... 聽完佢個電話, 心都甜埋, 佢實在 "嗲" 到我瞓唔著了!!

沒有留言: