星期四, 5月 15, 2008

寫信

你幾耐無寫信呢? 講的係 "執紙筆" 的去寫, 而唔係用電腦 "打" 喎!!

對上一次寄聖誕卡已經係好幾年之前的事了, 之後一直沿用 "e-card" (網上聖誕卡)、又或者係一封電郵問候、一個 SMS (電話短訊) 祝福, 就連打電話也省下了。

有時候, 科技越發達, 人和人之間的距離看似 "近左", 實質卻 "疏離" 左, 因為感覺 "淡左", 電腦打信, 就似商業般的口吻, 少了親友的溫暖感。

還不趁現在仲有少少 "火熱之心" 的時候, 向你身邊的人講句:「我愛你!」 (E 一 D 野唔慳得架, 又點可以只靠 SMS 談情呢? 至少也得在面對面時, 來一個深情擁抱啊!)

3 則留言:

匿名 說...

我較喜歡和親友互相寫信問候,一來可詳盡交談,二來喜歡欣賞别人的書法技巧。
不過人與人交往,我認為最好能近距離來個''深情擁抱''既温馨又實在的感覺呢!

匿名 說...

話時話, 我都好耐冇寫過信, 攞起枝筆都唔知寫乜好, 又唔知寫比必個, 人大了, 總是提不起勁寫嘢, 閒時放假, 清潔屋企, 瞓下教咁又一日, 這便是我懶惰的藉口。

Unknown 說...

寫信的而且確能表達你心裹話;想講的說話說不出口,信就能一一記載,Wonderful!!!