星期三, 5月 14, 2008

無需要太多

「無需要太多」係 "哥哥" 張國榮的其中一首首本名曲, 今日我就成為了主唱者啦, 何解?

話說 "那個無禮貌的人" 推說自己某部份的工作係屬於我的, 縱使有少許唔開心 (被強加諸身上的感覺唔好受, 其實我係 "比緊面" 佢、避免爭拗才去幫佢, but 唔係 "老馮" 的, 雖然佢態度 "老馮"), 但我也接受了事實去做。(我知佢以後都會推比我做的, 因為佢一臉不屑的 "唔想做")

其後, "那個人" 又 (疑似無記性) 地問:「這個檔案, 該是你做的嗎?」(明明不是我做的)
我:「不是, 我從來未見過此檔案」
結果 "那個人" 一臉唔耐煩的走開了。

也許 "那個人" 認為自己太忙了, 因此不得不將自己無興趣的事項 "外判" 開去 (懶精上身)。 我真的想向佢唱一曲 「無需要太多」 (工作、脾氣 及 架子)

1 則留言:

匿名 說...

以後一於扮冇記性, 唔係就乜都要自己做晒就大鑊。