星期二, 5月 13, 2008

"胸襟 訓練

最近身邊多了一個無什麼禮貌的人, 但我無能力改變環境, 亦試過 "忍" 得想發爛, 想哭 (被人 "激" 到雙眼通紅, 但欲哭無淚的樣子), 快將失控了, 睇來我的 EQ (情緒智商) 還未到家啊!

今天決定了要為自己 "度身訂造" 一個 "特訓", 除了 "齋" 用 EQ 去包容 "那個人" 之外, 還得要好好訓練自己的 "胸襟", 對佢作的 "失禮事" 當成 "時運高, 睇唔到", 令佢 "過激" 的舉動, 對我起不了作用, 最終...................無癮的該係佢自己, 而我呢?? 就會得 "百毒不侵"

但願我每天盡力做, 好快又會成長啦!! 你地要支持我呀! (比空間, 聽我呷)

3 則留言:

匿名 說...

很明白你的處境和現況, 希望這些日子可以令你長大, 從生活中學習, 過程是艱難的, 我會陪著你一同成長, 加油呀。
本星期我會令你有個難忘的週末, 放鬆點吧!

匿名 說...

希望你所講的難忘週末, 不是 "十指痛歸心" 啦

匿名 說...

Mac,我願意聽你[呻],但並不喜歡你去''呷''醋的[呷]嘻嘻哈哈!