星期一, 5月 12, 2008

反通賬購物, easy 啦!

因為舊波鞋爛了, 雨天入水, 腳仔濕透, 因此我需要買一對新波鞋。又因為將有機會和朋友拍羽毛球 (好耐無打了), 需要一對球拍呢!

因此今日飯後和媽媽去購物, 原預算平平地用大約 $200 購買波鞋 (舊款), $400 買一對羽毛球拍。結果走左去吉之島, 用左 $402 就完成任務啦 (因為特價之後, 還有額外折扣), 都幾抵呢!










最後我仲去左另一店子買左一個羽毛球拍套, 一個套可裝兩塊球拍, 幾靚!! $59。
有 "精明眼" 媽媽在身邊, 反通賬購物, easy 啦!!

3 則留言:

匿名 說...

真係好低渦,有冇男裝運動鞋,多少錢?

匿名 說...

Mac,我猜不到你真精打細算,真不愧是''陳老二''的孫女!嘻嘻!我要拜你為師呢!

匿名 說...

咁嘅價錢, 都ok抵呀, 等我又考慮下買d嘢做下運動先。