星期二, 5月 13, 2008

止眼瞓的驚喜

今日係 "連續三日" 假期後的第一個工作天, 下午時份, 飯氣攻心, 救命呀!!!!!!!!!!!!!!!! 好眼瞓, 此時我的救星出現啦!

公司門鈴 "叮噹叮噹" 的響, 我外出應門, 原來係平時 "一日見兩次面" 的 courier (速遞) 姐姐。

佢一見我便說:「好眼瞓吧?? 送你一 D 小零食 及 手信啦, 我剛去完 "韓國首爾" 玩。」
我:「噢!!!! 你太客氣了, 多謝晒! 玩得開心嗎?? 你真知我的心意, 真的好眼瞓啊。」

就係o甘, 佢送左兩份小零食 及 一份小手信給我, 你睇................之後我立即 "醒晒" (生猛晒, 有野食喎!)

4 則留言:

匿名 說...

Mac,零食眞的是〝止眼瞓〞的良藥呢!
你又好呢!咁多人錫你,真恨死隔籬。

匿名 說...

哈哈...........

真係幾開心架, 有人錫我, 有 D 喜出望外添, 另外總算係 "最近苦中的一口甘露" 啊!

匿名 說...

中間嘅雞泡魚乾好好味架, 但我的牙齒不能吃硬的食物了, 好羨慕你有咁多好嘢食。

匿名 說...

食左啦, 幾辣喎!