星期日, 5月 18, 2008

放縱之過

放縱之過!!!!!!!! 點解?

繼早前太多的美食之後, 本週一直和家人共食晚餐, 中午食自備飯盒 (隔夜飯餸, 翻 "叮"), 卻不知何解 "中招" 了

星期三晚: 晚飯後, 個肚 "咕嚕咕嚕" 的怪叫, 不甚舒服

星期四早上: 起床返工, 但個肚卻暗地的 "好痛好痛", 痛得幾乎連腳也不能企直 (要攣起肚子才感覺好一些)
星期四下午: 痛左成個早上後, 終於........"山洪暴發"了, 經常霸住廁所去 "辦公"
星期四晚上: 要返學及測驗, 好彩只係肚痛, 無痾咋! 回家後, 又繼續痾

星期五早上: 除了繼續肚痛, 渾身都痛, 也許因為 " 攣起肚子"太久, 上午請假睇醫生 (終於有時間了), 醫生說係 "腸胃炎", 個胃同腸臟因發炎而 "腫了起來", 要 "介口" 及食特效藥
星期五下午: 肚痛好一點, 肚痾也輕一點 (這兩天四餐內 (由前日晚餐起計), 我只食了一餐粥咋)

星期六: 感覺好一點, 而且約了 KK 幫佢手做功課, 由於功課太多, 彼此也忘我起來, 甚至..........忘了食藥, 而且也忘了 "介口", 只係清淡了少少 (晚餐卻如常), 結果.................

星期日凌晨 5:00 幾, 個肚又開始"咕嚕咕嚕" 的怪叫, 不甚舒服, 6:00 幾 個肚好痛, 肚痾了好幾次, 又再去睇醫生, 又再食藥, 又再痾, 又再瞓, 又再腳軟...............

放縱的代價有幾大?????????? 而家你地知啦, 問你地敢唔敢試?

2 則留言:

匿名 說...

早知咁大鑊就唔引你食好嘢啦, 睇見你咁辛苦, 又痛又痾未停過, 仲要幫手做功課, 真係難為你了, 今次真係大教訓, 不過要多謝你和媽媽星期六付出的時間, 我才能完成部份功課, 感激不盡, 盼望你早早康復, 身體健康, 保重呀!

匿名 說...

我都希望快 d 好返, 可以食好野

不過而家比 "龍肉" 我食都無味, 只想瞓同唔好肚痛肚痾咋!

唔知我尋日有無嚇親你地呢?