星期日, 5月 18, 2008

乏力

今晚父母有飯局, 家中只得我一人繼續 "作戰" (努力的進出廁所 "辦公")

由今早到而家, 我食左 3 碗粥 + 2 杯保礦力水特 (怕痾到 "脫水", 用作補充體力的), 誰知......我進出廁所的 output (產物), 遠超過我成日的 input (食進口的東西)

晚上 7:00 幾, 還嘔吐大作, 把成日的 input 也一次過嘔突 (變相成日無野落過肚), 怎可能唔腳仔軟??

而家正為今晚食藥之前及明日的午餐飯盒打算 (正在煲白粥) 的空檔, 打起 blog 來, 分散注意力, 身體好虛弱, 好想 "好好的瞓一覺" (但肚痛), 真慘!!

不得不告介大家 [病從口入] 小心小心!!! E 個星期日真係一個 "乏力的週末" 啊! 多得 KK, 黑俠王子和媽媽日頭的 "照顧" 啊, 否則我還會更慘呢!

3 則留言:

Unknown 說...

快D醫番好個肚,如果唔係边個介紹D好野食嘅地方比我,快D好番。

匿名 說...

小心身體, 睇見你仲差過之前, 真的令人擔心, 好彩你昨日乖乖休息及介口, 記得只可吃白粥及白麵包, 暫時不要再為食了, 知道嗎?

匿名 說...

知道了, 多謝關心! 真的只剩下 "半條人命"