星期一, 5月 19, 2008

脫水了

今早起床, 肚依然痛, 還有肚痾, 結果請假一天去睇醫生及在家休息

醫生聽我訴說病況 (昨日的戰績, 包括肚痾 10 次以上, 嘔吐 2 次), 也不禁搖頭說:惡菌真兇!!!

躺在床上作按肚皮的檢查後, 醫生又話: 你的肚皮已經 "實晒", 按下去唔識 "彈返起" (無晒水份), 痾到脫晒水, 要用 "強勁一點" 的藥去應付才可











最後開了特效胃藥, 特強抗生素, 電解米 (用作補充電解質的營養粉) 及 一般藥物 (胃藥, 止痛藥, 止嘔藥等等), 比左兩日病假我 (醫生好少o甘慷慨), 還有一封給醫院急症室的醫生信 (萬一食藥後情況依然, 就要入急症, 去吊鹽水住醫院了)

5 則留言:

匿名 說...

睇見就知大鑊, 要食咁多藥, 希望食埋今次的藥物就可以好返晒, 記得多d休息呀!

匿名 說...

Mac,幸好你今次肯求醫,不堅持上班去,否則途中出事,就教我擔心了!
再者你别太擔心你的新上司怪責你躲懶,生病又有誰願意呢!

Unknown 說...

好番D味呀?
快D好番陪我食野,
小心身体呀,我亨B錫錫。

匿名 說...

食埋今次藥, 明日仲要去覆診呀! 食藥食到 "口都寡"。

新上司的確有怪責呀! (就連同佢講早晨也不瞅不睬)。

之後佢睇見封 "急症室信", 就問候左我兩句, 仲話;「 D 屋村醫生唔識醫人架, 只係識亂比病假同埋藥, 你都係快 D 去醫院急症睇好它, 因為你O甘樣都幾影響部門運作。」

我唯有說:「如果情況許可, 我一定會返工的, 我都唔想架。唔好意思」

今早嘔左一次,而家已經止痾了, 不過 D 惡菌 "困" 在肚內打杖, 超肚痛啫。

匿名 說...

首先要多謝你上司的問候及她的體諒, 至於一個部門的運作也不是你一人可獨力承擔的, team work是團結的一齊合作的, 所以你也不用太擔心工作上的問題, 你上司也有此能力承擔的, 乖乖地好好休息, 調理好身體, 知冇! 不要勉強啊!