星期日, 5月 04, 2008

勞氣王

E 一刻的我仍未入睡, 因為我實在 「太激動」 同埋 「超勞氣」呀!!!

今夜無無聊聊 又 興致勃勃的重溫昔日的 Blog 文章, 睇返當時寫 Blog 的心情及有趣的回應, 感覺好得意, 又好好笑。(心情本來唔錯的)

點知................突然的 "火警鐘" 又響起來, 我立即又變得煩躁了! 今次我同爸爸已經完全感受到 "狼來了" 的影響 (無動於衷, 原地坐著動也不動!) 口中不禁責罵:「有無攪錯架, 黐線, 又來了!!」心中不禁暗呼:「好彩仲未瞓, 否則又被弄醒, 難以再入睡便弊了」 (其實近來幾次的火警鐘誤鳴已經令我對 "睡眠" 有所顧忌了, 深怕深夜給嘈醒, 第二日早上無精神返工, 又容易引發我的偏頭痛)

結果兩分鐘之後, 火警鐘聲就停頓下來, 真的好想去管理處投訴反映一下, 迫使佢地徹底檢查火警鐘系統, 別要再在凌晨無故嘈醒及嚇壞住戶, 也別迫使各住戶成為 "狼來了" 的主角啊!

而家 "勞氣王" 的我要去揾周公了, bye bye!!

1 則留言:

Unknown 說...

又會咁既?
隢人清夢,真的煩腦喔!