星期五, 5月 09, 2008

母親節心意

今個星期日係 “母親節”, 今早返工“某政黨” 派發母親節心意卡 及 紅色康乃馨, 由於我要返工, 因此只取了心意卡。

小心意禮物除了提醒市民佳節將至之外, 還要為政黨宣傳呢! 以下係我收到的心意卡, 等我在此 blog 內寫上我的心意啦!


爸爸深愛著媽媽 媽媽誕下小娃娃
娃娃時時呱呱哭 難為了爸爸媽媽
爸爸媽媽又要憂 娃娃上學被人蝦
娃娃打工要訴苦 爸媽充當小 fans
娃娃要多謝爸媽 賜我一個溫暖家
養兒長憂九十九 母親佳節可抖抖
願你天天笑哈哈 快樂無憂又長壽
給予機會小娃娃 共享時光樂悠悠

3 則留言:

匿名 說...

Mac,我今早下樓收到同一政黨的紅色康乃馨,我把它改送給人家的[老媽]。
我心想:那政黨的心意咭本是平平無奇,但今加上小公主的詩句,真的生色不少。唔!甜到入心呢!

匿名 說...

哈哈,首詩又幾得意嘎喔

Unknown 說...

我亨B都預祝嫲嫲,母親節快樂!