星期三, 5月 07, 2008

我想 "夢" 耐一點

尋晚發左一個奇怪的夢, 夢中是這樣的:

婆婆、姨姨、KK 和我一齊在排隊, 等待著見 "人稱生神仙" 的道士批命, 佢只要用眼一看你的樣貌, 便可以道出你的運程 (聞說 "超準" 的), 費用 $200, 由於太神奇, 因此好多人慕名而來, 隊伍的人龍好長 (每天有配額, 要輪籌的)。

終於輪到我地入內見 "大師" 啦! 我地推著婆婆先看運程, 大師說:「婆婆的面部輪廓好深, 深得似葡國人, 不似中國人, 因此比較 "洋化" 的打扮對佢的運程會好一點, 如:染紅頭髮 (紅鬚綠眼)」。我地幾個聽了之後, (唔知點解) 十分認同大師的講法, 又好震驚佢的能力, 因此大家都唔敢比佢睇自己的命 (深怕發現自己的命水唔好), 然後推著婆婆一齊走 (也許趕著帶佢去染髮)

瞓醒之後, 雖然覺得個夢好無稽, 但幾好笑! 同埋我心內感到一絲絲的暖意, 因為姨姨走了之後, 我第一次夢見佢, 而佢和婆婆狀態也幾好, 我感到開心之餘, 亦不必對佢地掛心。

好開心婆婆同姨姨入夢內 "探我" (激動得有點想哭), 縱使心內有多唔捨得, 也得要起床返工, 如果可以 "夢" 耐一點就好了。(人......總係 "得一想二" 的貪心啊!!)

2 則留言:

匿名 說...

我唔制!婆婆和亞姨很偏心!
謝謝你轉告她們的近況,也教我放心!

Unknown 說...

婆婆,我也要入夢,我也要你抱抱。