星期六, 5月 10, 2008

朋友 N 兒子的 "見面禮"

話說朋友 N 不知不覺已經懷孕大約 7 個月了, 好快就可以和佢的兒子初次見面, 迎接新生命當然令人興奮不己, 亦感染身邊的親人、朋友。

今日終於完成左一份 "見面禮" 比佢兒子, 哈哈............花左一個星期就完成 (頗快啊!) 大家留意一下 D 鈕扣, 係 "飛機圖案" 的鈕扣來的, 好得意啊!









希望在下一次出來聚會時 (佢分娩之前), 可以趁機送比朋友 N 啦!

BB 的冷衫其實係 "預大左" 尺碼的, 因為 BB 在夏天出世, 今個聖誕節才只得幾個月大 (不方便著冷衫, 一般人說過了 3、4個月才可著冷衫, 免皮膚敏感) 因此我預左 24 個月的尺碼 (2 歲的), 即使佢係 "大隻B", 出年的聖誕節也會合穿呢。

希望佢會鍾意啦!

2 則留言:

Unknown 說...

叻姑姐,我呷醋,件衫仔咁靚,我以為是我的。希望快D到生日或兒童節,我亨B又要愛心暖衣。

匿名 說...

亨 BB, 你有無攪錯?????

o甘貪心的, 你已經擁有幾件溫暖毛衣啦, o甘都仲要 "呷醋"?

你要學識和別人 "分享" 呀!