星期六, 5月 03, 2008

預祝母親節








今晚一家人齊齊整整的又再相聚晚飯, 提早慶祝「母親節」, 我地一早已經預備左小小心意 ── 鮮花兩束, 送比我地心愛 同 勞苦功高的 媽媽 及 亨 B 媽咪 (我大嫂)。

而且今晚仲會去上次同媽媽慶祝生日的酒樓食晚飯, 還可用酒樓上次送比我地的 "鮑魚劵", 你睇.............D 鮑魚雖然細細隻, 味道都唔錯架 (上次已經試過), 又有好野食, 好期待啊! 預祝天下間的母親 ── 母親節快樂!!

4 則留言:

匿名 說...

http://www.youtube.com/watch?v=oaLq7eRCT8U

匿名 說...

Mac,我衷心感謝你們的心意,帶給我一個愉快的節日。不過有點不好意思,一連兩次請食鮑魚,雖然味道不錯,但太破費了。沒辦法!
鬼叫我是[為食咪]呢!
Mac,我真喜歡那件外套,謝謝。

Unknown 說...

母親節我們又可聚首一堂,吃喝玩樂,多好的母親才有這節日。

匿名 說...

Henry

下個月又有 "多好的爹爹" 啦, 因為有父親節, 又係 "大食一餐" 的時候了。