星期四, 5月 01, 2008

成功了, 「好」 開心!!!

上週日趁住父母去飲宴, 我乖乖的待在家中, 看著勾織筆記, 除了勾左 "無聊習作" 的「心形小蛋糕」外, 還有開始勾...............以下的 "通花短袖冷衫" 給媽媽。

當晚花左大約 4 小時便已經勾起了兩個小前幅, 星期一抽空完成了後幅 (原本係打算勾背心的 - 無袖), 後來媽媽話想要 "短袖" 的, 我就參考以往的筆記, 加上自己無限的想像力, 今日終於成功的完成了作品啦! 媽媽當然 「好」開心啦! 仲 "順我意" 著上身充當 model (模特兒) 比我影相添! 你地睇................我個 model 同埋件作品係唔係好靚呢?

** PS: 作品前前後後大約花左 16 個鐘去製作架, 係唔係好叻呢? (我幾滿意今次的作品, 因為第一次勾織短袖咋!)









4 則留言:

匿名 說...

真係著得幾靚喎, 難怪阿媽咁鍾意啦, 之前阿mac織嘅衫, 阿媽一定唔肯穿上身做model比人影相, 今次第一時間著上身, 仲要肯比人影, 我可以肯定阿媽佢真係勁鍾意, 再接再厲整多d靚衫比阿媽啦, 你好叻呀!

匿名 說...

多謝 KK 的鼓勵, 今次我也 "喜出望外" 呢!

下一次 "輪到" 朋友 N 將出世的 BB 衫啦! (我想 "織" 會比 "勾" 更加 "襟暖" 啊!)

匿名 說...

Mac,謝謝你的心意,暖在我的心頭。不禁使我想起:[慈母手中線,遊子身上衣,臨行密密縫,意恐兒遲歸,誰言寸草心,報得三春暉]。
[叻女手中冷,慈母身上衣,晚晚密密織,意恐趕唔切,誰言毋本心,喜得娘親心]。

匿名 說...

哈哈.......好文彩!!!

終於趕得切在 "母親節" 前送比你囉!

因為你開心, 所以我都好開心同滿足。