星期日, 4月 27, 2008

隨心所欲的晚餐

家中一向愛 "自煮" (自已煮飯), 甚少外出晚飯。 今晚 「輩份高」的父母要外出飲宴, 剩下我一人 "自行解決"....................(晚餐), 你估我會食 D mug 呢?

一個人出街食又好似 "on 居" 左 d (雖然同煮食差不多價錢, 甚至更平, 又唔駛自己整), 但係我梗唔會虧待自己啦, 你地睇.........
嘻嘻!! 有我至愛的 "白灼瀨尿蝦" ($20) 及 美味的 "清湯有機蘿蔔" ($3.5), 既有營養又清清地, 一共都係 $23.5 咋! (好過出街食 "油膩野" 及 "味精" 啦!) 如果唔夠飽, 仲可以煮多一個米粉添!
嘩...........瀨尿蝦幾乎有近 30 隻, 而且有一隻仲有羔添, 你睇! (D 羔仲就頭去到尾), 勁!! 好抵食啊! (超級幸運呢!) 我第一次 "一個人霸晒" 成碟瀨尿蝦咋, 食得好暢快, 仲好開心添!

有時候, 一個人有一個人的好, 可以享受恬靜時光, 又唔駛遷就別人, 可以隨心所欲, 唔錯架!

6 則留言:

匿名 說...

忙裡偷閒確實人生一大樂事, 仲可以品嘗自己的至愛白灼瀨尿蝦, 不過你就唔啱啦, 掛住食, 連電話都唔得閒同我講, 太過份啦, 下次唔好, 仲有記得預埋我份, 知冇? 小心變肥婆呀!

匿名 說...

嘻嘻...唔好意思, 因為當時食得 "津津有味", 一手都係瀨尿蝦汁, 唔方便聽電話。

我特登架 (唔預你)! 因為 "獨食難肥" 囉, 我唔想肥丫嘛 (但係又想食喎)

匿名 說...

Mac,你眞的很幸運,價廉物美(有羔)的瀬尿蝦都食到。
我有點擔心,你吃了一大碟,若以形補形,怪不得今早你的床鋪有點......嘻嘻!

Unknown 說...

咁都得,咁多會唔會肚痛,分享吓好喎!

匿名 說...

好犀利啊!! 真系要同你學嚇野,提高我的膳食質素先得!

匿名 說...

eva

唔敢當, 大家得閒研究一下啦!