星期日, 3月 23, 2008

詩意的閒遊

今早都瞓得好晏, 大約 9:45 才起身, 食過麵包後, 我和媽媽就出發去 "行街街" 了。

我地有幾個景點選擇的, 包括:
1) 行旺角花墟
2) 行尖沙咀九龍公園
3) 行九龍灣 Mega Box 商場
4) 行九龍站附近的圓方 (Element)
5) 從大埔海濱公園出發, 沿住單車徑步出沙田區

最終媽媽選擇了 5 號景點, 雖然今日天色陰暗 (我都擔心會落雨), 幸好涼快的風迎面而來, 但始終無落過半滴雨。

沿途同媽媽傾心事, 講o下兒時往事, 人生哲理等, 仲欣賞吐露港的明媚景色 (雖然有少許煙霞, 令能見度稍低), 媽媽還不時研究沿途種植的植物品種添!! (我就完全唔識了)。

一口氣從大埔行至大學附近的 "科學園", 我地入園內尋食, 作過小休先 (已經 12:30), 原本媽媽還想行至沙田區, 可惜我見天色更似黑黑的, 而科學園又有小巴等客 (科學園往沙田火車站的), 於是我便拉媽媽上車, 到沙田再逛一圈, 然後買餸, 再打道回府。

回到家後, 小睡一陣, 嘩!!!! 運動過後睡得零舍甜的, 還附送了幾個美夢添。

可惜可能被風吹親, 頭又有少少痛了, 今晚又要早 D 抖, 因為...........明天我又有節目啦! (好期待啊!)

3 則留言:

匿名 說...

沿途的環境真不錯,是假日步行的好地方,沿途雖然有單車穿梭來往,但都不會影響我倆交談的情趣!
Mac,謝謝你伴我同行!

Unknown 說...

善用假日,充實自己,強健身心,醒!

匿名 說...

我也多謝你陪了我一整天呢!

久不久到郊外呼吸新鮮空氣, 頭腦也清醒一點, 正!!